Tandlægehuset Dragør får nye ejere

Efter 10 gode år i Dragør har Jeppe og Maibritt besluttet at flytte tilbage til Jylland. I den forbindelse ønsker vi at rette en varm tak til patienter og samarbejdspartnere for den tillid og opbakning, vi har mødt gennem årene.

Praksissen overdrages pr. 3. august til Hans og Simone, som ser meget frem til at videreføre klinikken og til at lære jer alle at kende.

For at sikre en glidende overgang af din tandpleje, vil alle patientjournaler automatisk blive overdraget til Hans og Simone som vil fortsætte behandlingerne fremover. Hvis du IKKE ønsker, at din journal bliver overdraget til det nye behandlingssted skal du meddele dette til info@tandhus2791.dk, hvorefter din journal vil blive overdraget til Styrelsen for Patientsikkerhed eller rekvireret af din ønskede nye tandlæge.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.